توری فایبر گلاس 75 گرمی 7 در 9 برای افزایش استحکام سنگ ها، به پشت سنگ نصب میشود. بنابراین با عنوان توری پشت سنگ نیز معروف هستند. البته با عنوان توریاپوکسی نیز شناخته میشوند. این توری استحکام بالایی دارد و براساس سایز و اندازه اسلب سنگ ها، توری 75 گرمی 7 در 9 با عرض مناسب آن اسلب تهیه و استفاده میشود.

توری فایبر گلاس 75 گرمی 7در9

توری فایبر گلاس به شبکه بافته‌ شده از الیاف شیشه اطلاق می‌شود که بنا به کاربرد آن در صنایع گوناگون و مصارف مختلف با مشخصات متفاوت تولید می‌گردد. دراین ‌میان مش فایبرگلاس بر شبکه توری تولید شده از رشته‌های نخ فیبر شیشه گفته می‌شود.

گلوله‌های شیشه‌ای که از ذوب ضایعات شیشه ایجاد می‌شود و در کارخانه‌های تولید توری به رشته‌های نخ الیاف شیشه تبدیل می‌شود. سپس این الیاف در دستگاه‌های بافنده توری، به توری فایبر گلاس تبدیل می‌گردد. البته توری فوق بسیار منعطف بوده و برای بالا بردن استحکام آن می‌بایست با یک پوشش رزینی (رزین اپوکسی) آغشته شود.

لذا پس ‌از مرحله بافت توری فایبرگلاس از داخل حوضچه‌های رزین عبور می‌کنند و پس‌ از آن داخل کوره‌های هوای گرم رفته تا این رزین خشک شود و پس‌ از سخت شدن رزین روی توری آن‌ها را به‌ دور یک هسته از جنس مقوا می‌پیچند و سپس روی توری را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار می‌دهند. که این‌ موضوع جهت حفظ رطوبت داخل کیسه و جلوگیری از خشک شدن سریع آهار روی توری فایبرگلاس می‌باشد.

مش فایبرگلاس تنوع بسیار بالایی دارند که با توجه به موارد مصرف انتخاب می‌شوند. شاید بتوان گفت که توری فایبرگلاس 75 گرمی را محکم‌ترین و مناسب‌ترین جهت فرآوری سنگ‌های حساس و خرد دانست.

کاربرد توری فایبرگلاس ۷۵ گرمی دوبل (دابل) با چشمه ۷ در 9

توری فایبرگلاس 75 گرمی 7 در 9 جهت تقویت استحکام سنگ ها، به پشت سنگ با رزین اپوکسی نصب میشود. این توری مقاومت بالایی دارد و متناسب با سایز و اندازه اسلب سنگ ها، در عرض های گوناگون اسلب تهیه و استفاده میشود. انواع سنگ‌های چینی و مرمر را می‌توان با این توری فراوری نمود. ساختار دوبل رشته‌های تار آن علت استحکام بالای آن می‌باشد. عرض های این توری نیز از ۱۲۰ سانتی‌متر تا دومتری می‌باشد.

مزایای توری فایبرگلاس 75 گرمی 7 در 9

    • طول عمر بالا

    • سبک

    • نصب آسان

    • نسوز

    • ضد آب

    • مناسب پشت سنگ های ساختمانی

    • استحکام بالا

    • مقاومت کششی بالا

خرید توری فایبر گلاس 75 گرمی 7 در 9

توری فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه است که برای آببندی، عایقکاری، افزایش استحکام پشت سنگ استفاده میشود. بیشترین کاربرد توری فایبرگلاس 75 گرمی برای پشت سنگ است که دارای عرض های متنوعی است. بنابراین برای خرید توری مناسب تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *